queenkarin

Alla inlägg under september 2013

Av Karin - 24 september 2013 20:17

Happ, sjuk. Hur kul kan det bli? Det kryper i hela kroppen men samtidigt är jag så trött att jag inte orkar göra något. Hoppas det går över snart så mina helgplaner inte sätts i kras! Arbetsnarkomanen i mig skriker med....... MEN måste bli frisk, annars kommer jag gå runt halv sjuk resten av vintern.

Av Karin - 22 september 2013 15:51

Söndag = söndagsmys


Snart kommer Emelle och Nadia hit för att ha söndagsmys med tacos och film. Så mysigt! Det är det bästa med söndagar :) Synd bara att det inte regnar ute... älskar när det öser ner och man enbart sitter inne och myser! 

Av Karin - 18 september 2013 21:21

... och där kom dagen jag INTE har längtat efter. 


Hemma själv, och ska sova för första gången. Jag vet, jag är 23 år gammal, borde klara av att sova själv osv osv. men jag har panik!! jag är rädd när Khaled är hemma, tänk nu. Har tejpat ihop brevlådan så nu är jag lite mer säker. och just det! Fönsterhaken på ena fönstret gick sönder, tänk så kryper någon in där!!!!! 


Sen jag flyttade hemifrån har jag haft extrema problem, först bodde jga tillsammans med Julia. Om hon inte sob hemma sov jag varje natt hos min syster (de bodde nära). Sen bodde jag själv, men på nederplan, vilket innebar att om någon kom in genom dörren kunde jga hoppa ut genom fönstret och tvärtom :) 


Sen sov jag i kstad tillsammans emd khaled, kaos! Tror aldrig jag sov där själv, om jag inte var riktigt full.... Och min sista lägenhet innan denna i Stockholm bodde jag ungefär med carro, hon sov alltid över mig så mer eller mindre var jag aldrig ensam. Så pabik när jag är i stockholm, ensam, själv, tan någon som ens är nära mig!! 


Heheheheheh. fast nu när jag tänker efter tvingade jag my att sova hos mig efter hennes jobb. Bara att räkna ner, 5 h kvar :D 

Av Karin - 15 september 2013 14:52

Oj! 

Har visst gått någon  vecka utan ett enda inlägg, inte bra alls! Så, vad har hänt sen sist?

I tisdags såg jag på bio med My och Emma, vågade ta oss till att se the conjuring! Trodde jag skulle dö innan, men när jag såg hur rädd my och emma var insåg jag att jag är strået coolare ;) I torsdags styrde vi upp en AW, hade en mini krogrunda på söder och solen strålade så det var hur mysigt som helst! Käkade inne på gröne jägarn, sen ytterliggare en drink på bar 54 (dock inte alls god...) och sen begav vi oss hem till mig för filmkväll. 


I fredags blev det Gröna Lund för att se Oskar Linnros! Vilken kille. Han briljerade såklart, och hela publiken sjöng med i nästan varje låt så det blev extremt magiskt. Efter konserten åkte jag och oskar fritt fall, GUD läskigaste gången någonsin. Det var extremt dimmit ute och dessutom fredagen den 13, väl där uppe såg man ingenting och sen föll man. sjukt kul iallafall! Sen var det bara att ta båten till jobbet och börja jobba :) Känslan är alltid så konstig när man kollar på klockan vid 21 och tänker "om 9 h är jag hemma från jobbet". 


Igår var det 40års fest hemma hos Jessica och Sami. Det var hur mysigt och kul som helst, men idag mår jag som jag förtjänar och ligger fortfarande i soffan, med cola framför mig och tänker att snart, snart, snart måste jag upp och laga mat. 


Sådär, en veckas snabbgenomgång :) 

Av Karin - 3 september 2013 21:15

Bokade resa till sussie i november till paris, snacka om att jag redan längtar! Känner att jag behöver göra något festligt i höst! Nu måste jag bara fixa pass också. Frankrike andra gången för iår. BOYAA :D

Av Karin - 1 september 2013 21:23

och där var helgen slut! Varför går helgen alltid så snabbt? Iof går veckodagarna lika snabbt, men känslan att sova ut är oslagbar. Tur man har ett jobb man gillar iallafall så det blir kul att komma till jobbet också. Igår åkte vi till grönan igen, fast jag nadia och khaled. Var riktigt mycket folk, så vi åkte bara fritt fall en gång. Förrutom khalle som fick äran att åka två gånger, (det är dem handikappade och khaled som lyckas med sånt)


 

bästa bilden någonsin!! haha, var tvungen att köpa den bara för att. Nu ska bara tavellisten upp så jag kan placera alla fina bilder någonstans ;)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards