queenkarin

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Ensam hemma!

Av Karin - 18 september 2013 21:21

... och där kom dagen jag INTE har längtat efter. 


Hemma själv, och ska sova för första gången. Jag vet, jag är 23 år gammal, borde klara av att sova själv osv osv. men jag har panik!! jag är rädd när Khaled är hemma, tänk nu. Har tejpat ihop brevlådan så nu är jag lite mer säker. och just det! Fönsterhaken på ena fönstret gick sönder, tänk så kryper någon in där!!!!! 


Sen jag flyttade hemifrån har jag haft extrema problem, först bodde jga tillsammans med Julia. Om hon inte sob hemma sov jag varje natt hos min syster (de bodde nära). Sen bodde jag själv, men på nederplan, vilket innebar att om någon kom in genom dörren kunde jga hoppa ut genom fönstret och tvärtom :) 


Sen sov jag i kstad tillsammans emd khaled, kaos! Tror aldrig jag sov där själv, om jag inte var riktigt full.... Och min sista lägenhet innan denna i Stockholm bodde jag ungefär med carro, hon sov alltid över mig så mer eller mindre var jag aldrig ensam. Så pabik när jag är i stockholm, ensam, själv, tan någon som ens är nära mig!! 


Heheheheheh. fast nu när jag tänker efter tvingade jag my att sova hos mig efter hennes jobb. Bara att räkna ner, 5 h kvar :D 

 
 
Debbie

Debbie

19 september 2013 11:44

hahah jag vet en som hängde ett gäng grytor på handtaget till ytterdörren (OBS INTE jAG!!) haha, hon hade tappat sin hemnyckel så om någon skulle skulle öppna dörren så skulle grytorna ramla i golvet och hon skulle vakna och tjuven skulle antagligen skita ner sig av rädsla.
varsågod för tipset :)

http://deborapersson.bloggplatsen.se

Karin

22 september 2013 15:53

Hahahah!! Det borde man göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 11 december 2013 11:15

http://www.nattstad.se/queeenkarin

Av Karin - 10 december 2013 11:11

Jag flyttar till nattstad :)  Kod för att importera min blogg till Nattstad:2669883365   Besök mig gärna där istället!!     ...

Av Karin - 8 december 2013 19:00


2:a advent idag och nu är det bara 2 veckor kvar till jul :) Längtar tills jag kommer hem till mamma och bara kan njuta av att vara ledig, men först är det en hektisk vecka framför mig på jobbet! Kvällen avrundas iaf med att Nadia kommer hit så s...

Av Karin - 7 december 2013 17:32


Åh igår kom snön äntligen till Stockholm och ingen var nog gladare än jag :) jag och Nadia gick till affären och köpte glass och chokladsås och åt i mängder innan jag begav mig ut på rundvandring på Stockholms krogar! ...

Av Karin - 6 december 2013 21:09


Nu börjar det verkligen synas, mamma undrade om det inte var tre där inne... Det hoppas jag verkligen att det inte är ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards