queenkarin

Direktlänk till inlägg 15 september 2013

Veckan som gått, enyoj!

Av Karin - 15 september 2013 14:52

Oj! 

Har visst gått någon  vecka utan ett enda inlägg, inte bra alls! Så, vad har hänt sen sist?

I tisdags såg jag på bio med My och Emma, vågade ta oss till att se the conjuring! Trodde jag skulle dö innan, men när jag såg hur rädd my och emma var insåg jag att jag är strået coolare ;) I torsdags styrde vi upp en AW, hade en mini krogrunda på söder och solen strålade så det var hur mysigt som helst! Käkade inne på gröne jägarn, sen ytterliggare en drink på bar 54 (dock inte alls god...) och sen begav vi oss hem till mig för filmkväll. 


I fredags blev det Gröna Lund för att se Oskar Linnros! Vilken kille. Han briljerade såklart, och hela publiken sjöng med i nästan varje låt så det blev extremt magiskt. Efter konserten åkte jag och oskar fritt fall, GUD läskigaste gången någonsin. Det var extremt dimmit ute och dessutom fredagen den 13, väl där uppe såg man ingenting och sen föll man. sjukt kul iallafall! Sen var det bara att ta båten till jobbet och börja jobba :) Känslan är alltid så konstig när man kollar på klockan vid 21 och tänker "om 9 h är jag hemma från jobbet". 


Igår var det 40års fest hemma hos Jessica och Sami. Det var hur mysigt och kul som helst, men idag mår jag som jag förtjänar och ligger fortfarande i soffan, med cola framför mig och tänker att snart, snart, snart måste jag upp och laga mat. 


Sådär, en veckas snabbgenomgång :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 11 december 2013 11:15

http://www.nattstad.se/queeenkarin

Av Karin - 10 december 2013 11:11

Jag flyttar till nattstad :)  Kod för att importera min blogg till Nattstad:2669883365   Besök mig gärna där istället!!     ...

Av Karin - 8 december 2013 19:00


2:a advent idag och nu är det bara 2 veckor kvar till jul :) Längtar tills jag kommer hem till mamma och bara kan njuta av att vara ledig, men först är det en hektisk vecka framför mig på jobbet! Kvällen avrundas iaf med att Nadia kommer hit så s...

Av Karin - 7 december 2013 17:32


Åh igår kom snön äntligen till Stockholm och ingen var nog gladare än jag :) jag och Nadia gick till affären och köpte glass och chokladsås och åt i mängder innan jag begav mig ut på rundvandring på Stockholms krogar! ...

Av Karin - 6 december 2013 21:09


Nu börjar det verkligen synas, mamma undrade om det inte var tre där inne... Det hoppas jag verkligen att det inte är ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards